Met WIZZ Air naar Gdansk

17 januari 2016 - Gdansk, Polen

Toch nog wat onrustig geslapen maar zou niet weten waar het door kwam. In ieder geval lekker ontbeten beneden in het restaurant van het hotel. Tegen kwart voor 10 zijn we richting het station gelopen om de bus te nemen naar het vliegveld. We waren op tijd en zijn gelijk doorgelopen naar de douane. Alles weer uit en af en op de lopende band gezet, door het poortje en ik gaf rood licht dus met een scanner werd gekeken of ik gevaarlijke dingen bij me had. Pfff...niets gevonden gelukkig dus alles weer aan en om. Eindhoven is een kleine luchthaven maar zeker niet verkeerd, je kunt er evengoed van alles krijgen. We gingen voor het eerst met een prijsvechter mee en het instappen op deze manier was nieuw voor ons. In de rij en naar buiten om met de trap het vliegtuig in te stappen. Rij 14 stoel E en F, aan het raam want daar zit ik graag. De man naast Koos was een Nederlander die voor zijn werk naar Gdansk moest en hebben gezellig zitten kletsen. Na anderhalf uur landen we op Gdansk.