Vioolsdrift

3 december 2023 - Vioolsdrift, Namibië

Vioolsdrift zondag 3 december 2023

Vanmorgen konden we uitslapen maar als je 2 en een halve week vroeg opstaat komt daar natuurlijk niets van. We hebben een kort ritje vandaag van 130 km en de laatste overnachting in Namibië. Onderweg komen we langs wijngaarden en voor de werknemers een township! Het is zondag en dan is iedereen vrij, dat was wel te zien bij het winkelcentrum. Druk met mensen die er een beetje rondhangen en wat boodschappen doen. In Botswana en Namibië kun je in het weekend geen alcohol kopen, dit zal zijn om overlast tegen te gaan. Wij kregen ook niets mee, bij de kassa werden onze 2 blikjes bier afgenomen, helaas 😏🙂 Om een uur of twee komen we aan in het Norotshama River Resort aan de Oranje rivier.  We hebben een huisje aan een grote vijver en is weer een unieke plek.

20231203_125725-01

Dit is onze laatste overnachting in Namibië want morgen gaan we Zuid  Afrika in. Namibië is een prachtig land met diverse landschappen en ongelofelijk veel wild. We hebben genoten van de vele dingen die we hebben gezien en gedaan.

1. Bert:
    4 december 2023
    Wat fijni dat jullie ons trakteren op mooie verhalen en fraaie plaatjes.
  2. Christiene:
    5 december 2023
    Dank je, het is fantastisch
  3. Anneke:
    4 december 2023
    Wat leuk om jullie belevenissen mee te beleven door middel van jullie verhalen.Prachtige reis door 'n groot gedeelte van Afrika.Geniet er nog even van.
  4. Christiene:
    5 december 2023
    Dank je, het is ook heel mooi. Je zal de verhalen we horen 😀