Eindhoven

16 januari 2016 - Eindhoven, Nederland

Vanmiddag de bus en de trein genomen naar Eindhoven. We hadden een bed&breakfast geregeld omdat er werkzaamheden aan het spoor waren en we zonder stress naar Eindhoven wilden. Het was een kwartiertje lopen vanaf het station naar de bed&breakfast. We kwamen voor een dichte deur te staan en na lang bellen kwam er iemand aangelopen. We schrokken want waar waren we terecht gekomen? Degene die ons ontving leek wel een junk en eenmaal de deur open gedaan te hebben hadden we het idee in een studenten huis terecht te zijn gekomen. Een gezamelijke keuken,douche en toilet, het is even schrikken. De tassen neer gezet en de bedden gevoeld, het bed zakte door tot op de grond dus gauw de stad maar in. Eindhoven is een leuke stad en na enige tijd lekker dwalen zijn we een kroeg ingedoken en hebben een spelletje back gammon gespeeld, helaas alle 3 de spelletjes verloren. Daarna naar First Floor gelopen om daar een hapje te eten. Van de kinderen hadden we een diner bon gehad voor het oppassen en hebben heerlijk gegeten. Al pratende besloten we om de spullen uit de B&B te halen en een echt hotel op te zoeken. Hotel Crown is het geworden en zijn er zó blij mee. heerlijk slapen en sanitair voor ons zelf. Welterusten...tot morgen.