Leuntingewolde

1 september 2022 - Leutingewolde, Nederland

Leutingewolde 01-09-2022

We zijn op tijd bij mijn broer en schoonzus en mogen met de caravan in de appelboomgaard staan. Een mooi plekje in het zonnetje en vlakbij het zwembad 😎  We zetten hem eerst even snel op de pootjes en drinken een kop koffie, onze schoonzus is lelijk gevallen en heeft haar heup gebroken waardoor ze niet zo mobiel is. Een klein beetje helpen zo hier en daar en dan zijn het kleine klusjes en voornamelijk iets voor haar meenemen de tuin in. We zetten de luifel aan de caravan terwijl mijn broer de familie ophaalt van schiphol want ook nu hebben we een familie weekend met familie uit zuid Frankrijk dit keer. Als ze arriveren is het een fijn weerzien en wordt het al snel gezellig in het poolhouse bij het zwembad en met de gastvrijheid van broer en schoonzus is niets te gek.

20220902_160628

Leutingewolde 02-09-2022

Koos besluit te gaan fietsen naar Groningen en rijdt met een omweg weer terug naar Leutingewolde. Ik ga een stukje wandelen, het is maar stukje van 2 kilometer maar als ik bewapend met camera ga dan doe ik daar wat langer over.  Iedereen is dan ook verbaasd als ik vertel waar ik heen geweest ben en er ruim 2 uur over heb gedaan! maar goed...een aalscholver, puttertjes, roodborst tapuit, kikkers, verschillende vlinders en libellen ontkwamen niet aan mijn lens. Wanneer ook Koos terug is nemen we een duik in het zwembad. s' Avonds gaat de BBQ aan en wordt er een heerlijke hamburger bereidt, we sluiten de avond af bij het kampvuur.

20220902_155846

Leutingewolde 03-09-2022

We rijden even naar het huis van mijn nichtje en haar vriend want ze zijn aan het verbouwen. Het wordt een compleet nieuw huis en het ziet er nu al mooi uit laat staan als het af is. Mijn nichtje en haar zus zijn druk met de voorbereidingen voor vanmiddag voor het zomerfeest bij mijn broer en als we weer terug zijn helpen we waar nodig. Er is nog even tijd voor het zwembad dus dobberen nog wat rond. De gasten arriveren en het wordt gezellig druk, het eten is verrukkelijk, ze hebben goed hun best gedaan.  Opnieuw wordt de dag afgesloten rond het kampvuur.

Leutingewolde 04-09-2022

Een min of meer luie dag, de luifel en caravan wordt weer opgeruimd en ik kan een was draaien wat heel fijn is want we gaan vanuit hier op vakantie naar Duitsland. Als we klaar zijn zwemmen we een beetje, kletsen we een beetje en luieren we een beetje. Het lijkt wel vakantie! Na de Grand Prix van Zandvoort maken we ons klaar voor het laatste avondje samen. Er is een tafel gereserveerd en eten sushi die heerlijk is. Het smaakte iedereen goed en als we thuis zijn nog een laatste borrel voor we morgenochtend naar Duitsland vertrekken en de anderen weer naar zuid Frankrijk vliegen. Lieve broer en schoonzus, het was weer geweldig. We hebben enorm genoten van jullie gastvrijheid en van de dagen met elkaar.

20220902_160600

1. Jacqueline Bellis:
    12 september 2022
    Weer leuk om te lezen👍veel plezier in Duitsland.