Kanoën in Viam.

27 augustus 2015 - Treignac, Frankrijk

27-08-2015 Het water op.

Het is mooi weer en gaan vandaag opnieuw kanoën maar nu in Viam. Hier is een groot meer met meer inhammen en oogt wat ruiger. We moeten even in de remmen want een kudde Limousin koeien moet van wei veranderen. We dachten de weg te weten maar merken dat we een omweg hebben gemaakt als we van een hele andere kant het meer naderen dan de keer dat we er alleen heen gereden waren om te kijken of het wat was. Er staat een aardig briesje dus moeten flink in de peddels. Na een tijdje peddelen zien we een mooi strandje om even aan te meren en wat te eten en drinken. Het is heerlijk dus zitten een tijdje om ons heen te kijken en zien andere bootjes voorbij komen. Het is heerlijk.

1 september 2015
    Nog ff en dan zitten jullie op onze hoogte. Het regent hier al de hele dag en zijn aangekomen in de Vogezen , het plaatsje Ventron. Met de luxe van 2 camperplaatsen. Die Koos mag wel oppassen met het gefiets. Straks gaat tie nog ze motor verkopen en op een carbonracer!!
    Motor verkopen alla maar een carbonracer zit er echt niet in