Holtingerveld

16 september 2021 - Holtingerveld, Nederland

Een appje en even later zit je zomaar met z'n vieren aan de koffie! Ed en Ria van ons Kampeerders groepje staan op een camping in Paasloo en aangezien dat op amper een kwartiertje rijden is met de auto komen zij gezellig langs voor de koffie. Al pratende wordt er besloten om een wandeling te maken van zo'n 8 kilometer hier in het Holtingerveld, een mooi gebied. Voor we aan de wandeling beginnen lunchen we in het restaurant OER van natuurmonumenten en met een gevulde maag gaan we op weg. Het is goed weer, soms zelfs warm en al kletsend gaan de kilometers vanzelf. We zouden de 'Oorlogsroute' van 8 km doen maar het gaat vaak niet zoals we plannen dus zo ook vandaag niet, we lopen hem eigenlijk verkeerd om en missen daardoor een stukje van de route, maakt niet uit want we komen er evengoed wel en het blijft lekker afwisselend. Open veld, heide en door het bos. De heide is al op zijn retour maar heel soms zie je nog een paarse struik. Onderweg de schaapsherder met zijn kudde nog gezien wat altijd leuk blijft om er even voor stil te staan. Weer terug bij de caravan nemen we nog een drankje voor zij weer naar hun vakantieplek gaan. Het was een verrassend gezellig dagje :)

20210916_145242

1. Bert:
    17 september 2021
    Doe ze de groeten... Leuk zo'n wandeling met onze zwaag en schonezus. Wij zien ze volgende week in Friesland.
  2. Maureen:
    19 september 2021
    Wat gezellig al dat (onverwachte) bezoek op jullie camping!
  3. Christiene:
    20 september 2021
    Dat is het zeker Maureen. Gisteren ook weer visite gehad.
    Voelt bijna als thuis 😄
  4. Elise: