Hantumhuizen, Friesland

19 juni 2017 - Hantumhuizen, Nederland

Vakantie, al voelt het niet zo door de omstandigheden maar hebben besloten om er toch maar wat van te maken. We beginnen in Friesland en zullen na de begrafenissen de richting van Denemarken opgaan. Door de twijfel hadden we gisteren al de tassen ingepakt en de andere spullen in de garage gezet zodat we direct konden inladen en weg. Koos heeft vanmorgen de caravan gehaald en na ruim anderhalf uur kwamen we om 13.00 uur aan op Camping de Heksenketel in Hantumhuizen, een dorp met 300 inwoners. Het is een prachtige stek, lekker rustig, we staan hier alleen :) en volop in de luwte door de hagen en bomen om ons heen. De caravan staat op zijn plek, is ingedeeld en dan is het tijd voor relaxen. Héérlijk weer, het zijn tropische temperaturen dus doen niets meer en af en toe vallen de ogen dicht. Om 19.00 gaat de bbq aan en voelt het als van ouds. Het blijft nog lang warm dus zitten voor de caravan met de geluiden van vele vogels. Morgen gaan we naar Ameland, we hebben de fietsen mee dus kunnen lekker uitwaaien. Nu een spelletje keezen of wat lezen.

1. Jacqueline Bellis:
    Veel plezier luitjes
  2. Petra de Groot:
    19 juni 2017
    Fijne vakantie. Geniet en bijkomen van de afgelopen weken. Eet smakelijk
  3. Agnieta:
    19 juni 2017
    Fijne vakantie met dit weer kan het niet stuk