Alkmaar

30 december 2016 - Alkmaar, Nederland

De prijswinnaars hebben hun "prijs" ontvangen!

Tijdens een gezellige High Tea met de fotovriendinnen heb ik Petra haar aandenken gegeven. Ze was er duidelijk blij mee, gelukkig maar want het kon niet meer geruild worden.

Ook onze vriend Bert heeft zijn aandenken gekregen tijdens een avondje bijkletsen en borrelen. Een leuk hebbedingetje wat op de koelkast blijft plakken door een magneet.

Wij zijn intussen al weer helemaal 'thuis' maar denken met regelmaat terug aan de fijne tijd die we in Australië hebben gehad. Soms borrelt het alweer om te kijken naar een volgende keer maar voorlopig zit dat er even niet in. Het spaarpotje is redelijk leeg :) Nu eerst nog alle foto's uitzoeken en er een mooi boek van maken. Op die manier beleef je de vakantie zo vaak als je maar wilt!

Nogmaals allemaal bedankt voor jullie leuke reacties en wie weet tot een volgende keer.

groetjes                                                                                                             Christiene

1. Petra de Groot:
    30 december 2016
    Hoi Koos & Christiene!
    Zeker blij met mijn prijs! De sleutelhanger hangt met trots aan mijn tas naast de sleutelhanger uit Zuid Afrika.... Ik vertel er wel bij dat ik hem gewonnen heb.
    Groetjes Petra