Hantumhuizen en omgeving

20 juni 2017 - Hantumhuizen, Nederland

Vandaag begon de dag wat grijs en zijn we even naar Holwerd gereden. Daar vandaan naar de haven waar de boot naar Ameland vertrekt. We hebben alvast kaartjes gekocht voor de boot naar Ameland morgen. Terug op de camping hebben we wat gegeten en daarna de fiets gepakt voor een ritje naar Moddergat waar we het Fiskershúske hebben bezocht, een museum over de visserij zoals dat vroeger ging. Nu weer lekker op de camping en genieten van de rust. De zon schijnt weer uitbundig en morgen fietsen op Ameland.

1. Sandra:
    20 juni 2017
    Haha, jij dacht vorig jaar waarschijnlijk al dat Australië het einde van de wereld was, maar nee hoor. Paessens-Moddergat is echt het einde van de wereld. Als je daar het wad op gaat val je van de wereld.
  2. Maureen:
    20 juni 2017
    Zie ik daar "thema (terug in de) tijd"?
  3. Ellen:
    20 juni 2017
    Kijk als je een plaats in Australië opnoemt waar je je camper neerzet weet ik meestal waar het ligt, maar Hantumhuizen moest ik even opzoeken hoor. Misschien te dicht bij huis haha. Veel plezier morgen op Ameland. En over precies vier weken komt de stukadoor, spreken we af.
  4. Bert:
    20 juni 2017
    Nou, jongelui, Ameland is mooi dus ga wanneer het kan, en waar, door met genieten.
    Wens, indien mogelijk, Harm en Gerrit een goede laatste reis. Groet van ons uit Zweden.
  5. Agnieta:
    20 juni 2017
    Ameland de eilanden zo wie zo altijd leuk Otto heeft voor onze vak het Friese kustpad gelopen ,dat loopt daar ook mooie tijd