Australië

9 augustus 2016 - Alkmaar, Nederland

Yes! Ik ben er uit, de route is gemaakt. Een heel gepuzzel maar het is gelukt. De route is een leidraad en pinnen ons er niet aan vast. Bevalt het ergens dan blijven we een nachtje langer en anders gaan we er snel weer vandoor.

We gaan ook wat excursies maken en er zitten er een paar bij om je vingers bij af te likken. Ik noem er een paar; snorkelen, varen en vliegen boven de Whitsundays, Outback en natuurlijk de steden, Melbourne, Sydney en wie weet wat er nog op ons pad komt!

Hij is ook te vinden onder tabblad ' Kaart ' Maar dit is ongeveer de route:

Amsterdam-HongKong-Cairns (2 nachten)-Palm Cove-Port Douglas (4 nachten)-Etty Bay-Townsville (2 nachten)-Airlie Beach (2 nachten)-Rockhampton-Hervey Bay-Glasshouse Mountains-Lamington National Park (2 nachten)-Ballina-Port Macquarie-Katoomba (3 nachten)-Yass-Lake Hume- Wangaratta-Halls Gap (3 nachten)-Port Campbell National Park-Great Otway national Park-Melbourne (2 nachten)-Alice springs-(4dagen Outback)-Alice springs-Sydney (4 nachten)-HongKong- Amsterdam

1. Petra S:
    9 augustus 2016
    Hoi Christiene en Koos,
    Mooi vooruitzicht allemaal, ben benieuwd naar de mooie dingen die jullie allemaal gaan zien en beleven.
    Gr. Petra S
  2. Bert:
    11 augustus 2016
    Goed gereedschap is het halve werk, Christien. Heb je met al dat uitzoekwerk alvast veel voorpret met je Koos. Of bemoeid hij zich er niet mee? Zo te lezen mooie trip en leuke aktiviteiten. Wij doen een dag of 10 Nederland met als slot een week met de meiden in Zeeland.
  3. Bert:
    10 september 2016
    En wanneer gaan jullie?
  4. Claudette Van Den Broek:
    10 september 2016
    Het is bijna zover denk ik. Wanneer gaan jullie vliegen. Goede reis en heel veel plezier.
  5. Petra de Groot:
    26 september 2016
    Christiene en Koos nog effe en het is 13 oktober! Gaat de reis eindelijk beginnen...volgens mij wisten jullie al eerder dat jullie naar Australië gaan dan ik het wist om naar Amerika te gaan (2015) het gaat nu bijna begonnen!!