Voorbereiden

9 oktober 2016 - Alkmaar, Nederland

Het begint nu wel te kriebelen hoor. De reisdocumenten zijn binnen, vouchers voor de hotels, de camper en de georganiseerde tour bij Alice Springs. Internationaal rijbewijs en visum ook geregeld.  De tuin min of meer winterklaar, net over de vijver gedaan en wat planten al naar binnen gehaald, je weet niet wat het weer doet hè. Wij gaan de zomer weer tegemoet en hier kan de winter al toeslaan! Ook al wat kleding apart gelegd. Dinsdag nog werken en woensdag dan echt de allerlaatste klusjes. Dinsdag kunnen we ook al inchecken voor de vlucht naar Hong Kong en op Schiphol checken we in voor de vlucht van Hong Kong naar Cairns. Ik heb een klein reisgidsje van Hong Kong voor de high-lights en dan zullen we het verder wel zien. We landen op tijd in HK en vertrekken pas weer laat in de avond naar onze bestemming in Australië. Ben wel heel nieuwsgierig hoe het is in HK. Als internet het toelaat plaats ik foto's en verhalen.

1. Sandra:
    9 oktober 2016
    Komt dicht bij nu! Geniet ervan, het wordt een bijzondere reis! Heel, heel veel plezier.
  2. Jacqueline Bellis:
    9 oktober 2016
    Gaat nu spannend worden luitjes. Ga lekker genieten en ik volg jullie blog. Dikke kus.
  3. Ellen:
    9 oktober 2016
    Wat heerlijk dat de seizoenen tegenovergesteld zijn, jullie gaan de warmte opzoeken. Heel veel plezier en ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's.
  4. Cisca:
    9 oktober 2016
    Hoi . Het komt nu wel erg dichtbij lang naar uitgekeken we gaan jullie volgen . Gr.
  5. Claudette:
    10 oktober 2016
    Goede reis en maak er wat moois van. Wij genieten weer mee.
  6. BertvdB:
    11 oktober 2016
    Veel plezier
  7. Syl:
    11 oktober 2016
    Veel plezier! Mooie bestemming!
  8. Bert Jansen:
    13 oktober 2016
    Heel veel plezier en we volgen jullie reis