Rotterdam en Rush

27 mei 2011 - Rotterdam, Nederland

Op vrijdag 27 mei hebben we eerst nog gewerkt en om een uur of drie de trein genomen naar Rotterdam, Koos had een hotelletje geregeld dus geen haast. 's Avonds zijn we naar een concert geweest van de Canadese band Rush, het was alweer een tijd geleden dat we naar een dergelijk concert waren geweest. Voor het concert begon hebben we eerst nog even wat gedronken en gegeten en daarna de metro genomen naar Ahoy. De heren zijn al wat op leeftijd, zo om ons heen kijkende waren we de juiste doelgroep ;) maar dat was niet te merken, een 3 uur durend goed concert met bekende maar ook nieuwe nummers. Na afloop nog even staan kletsen met de broer van Koos die ook heen was en hebben we een kroeg opgezocht om nog wat te drinken.

Rush

Zaterdag om 9.00 uur zaten we aan het ontbijt om daarna héérlijk te gaan shoppen :)  Goed geslaagd en ben klaar voor de bruiloft van Vincent en Marit en na wat drink en eetpauzes richting het station gelopen om vervolgens weer met de trein naar huis te gaan.