Motortoertocht 2011

22 mei 2011 - Flevopolder, Nederland

Het was weer zover, zondag 22 mei 2011 werd de motortoertocht verreden. Uiteraard verzorgd door Akkelien en Hielke die ons dit keer de pracht en praal van Flevoland en de Noord - Oost polder lieten zien via de zo genoemde Zeebodemroute en eerlijk is eerlijk het was weer een mooie route. Het begon wat vochtig maar in Flevoland aangekomen klaarde het steeds meer op en werd het een fantastische rit. Zoals altijd werd de koffie met appeltaart weer aangeboden door Petra Hokke M.S.O. te Alkmaar waarvoor hartelijk dank. Ook al heb je geen motor, het loont de moeite om een keer op of in wat voor vervoermiddel dan ook, deze route eens te rijden. De foto’s zijn getuige van een leuke groep motorrijders die dank zij de organisatie, Akkelien en Hielke, een hele fijne en leuke dag hebben gehad. Waarvoor weer hartelijk dank.

Koos

Boven in het balkje kun je op " foto's " klikken en de diashow bekijken.

IMG_3263

1. Rens:
    22 mei 2011
    Geweldig zo snel als dit artikel is geplaatst. Mooie foto's en geen woord gelogen. Volgend jaar zeker weer. Groeten van Rens.
  2. Vankozum.:
    23 mei 2011
    leuk hoor zo'n verslag met foto's maar waarom sta ik er nooit op?

Groet GSR 600
  3. Cor Leegwater:
    24 mei 2011
    Prachtige rit, mooie foto's, Hardstikke gezellig.

Groeten,

Cor
  4. Ruud van Stelten:
    27 mei 2011
    Bedankt voor de mooie foto's christien. Het was inderdaad een leuke dag. Groeten van Ruud.
  5. BertvdB:
    28 mei 2011
    Hee koos, inmiddels doet het reactieform het op deze locatie wel, Camping Mareveld in Schimmert. Goed idee om de route te bewaren ik hou me aanbevolen als niet NSer. Mooie plaatjes heb je meissie gemaakt. Groeten uit Limburg van C en B.