Kaprun

8 januari 2019 - Kaprun, Oostenrijk

Na het ontbijt lopen we naar de bushalte. Een kort stukje want eigenlijk is het de weg over steken en een bruggetje over. We stonden eerst bij de halte om naar Kitzsteinhorn te gaan maar besloten naar de Maiskogel te gaan, dat is de andere kant op. Om half 11 de gondel naar 1500 meter en eerst maar weer skiënd naar beneden. Het sneeuwde flink door waardoor het zicht slecht is. Het ging goed dus opnieuw de gondel naar boven en een stuk verder omhoog, we komen uit op 2500 meter. Hier stormde het en de wind stoof de sneeuw omhoog. Gauw maar naar beneden. Het weer veranderde per minuut. Om drie uur houden we het voor gezien en zoeken het hotel weer op. Après ski met een snack of soep, het is maar net wat je wilt je kunt alles pakken. Koos gaat nog een toertje sauna doen en ik neem een douche op kamer. Straks weer eten en dan zien we wat de avond ons verder brengt. Morgen denk maar Zell am See als het weer het toelaat.

1. Bert:
    8 januari 2019
    Doen jullie wel voorzichltig!!
  2. Jacqueline Bellis:
    8 januari 2019
    Lekker hè all in.
  3. Bert:
    9 januari 2019
    Via panorama webcam ziet de Kaprun Maiskogel er goed uit!! 15.30 , -2.6 graden.