IJhorst 2

14 mei 2023 - IJhorst, Nederland

Ik zat wat te klungelen met foto's gisteren want ik zag niet dat ze geplaatst waren. Het verhaal verwijdert met daarbij ook de reacties helaas maar ik heb ze gelezen hoor 😀 en dank jullie wel, Agnieta heel veel reisplezier naar het hoge noorden en Ria zeker weten tot volgend jaar!

Vrijdag 12 mei 2023

We hebben uitstekend geslapen en na het ontbijt en een kop koffie rijden we naar Staphorst voor een paar boodschappen. Vroeg in de middag komen Franz en Cisca aan en zetten de caravan op plekje 1. Na een kopje koffie wordt de luifel opgezet en ingeruimd. Koos helpt een beetje mee en het duurt niet lang of ook zij zijn gesetteld.

20230512_151936

Zaterdag 13 mei 2023

We doen rustig aan vanmorgen, het is vakantie en omdat we vanavond gaan barbecueën moet er wat vlees, salade en stokbrood gehaald worden. Halverwege kom ik erachter dat mijn telefoon nog op het plankje bij de toiletten ligt. Omkeren en terug, gelukkig lag hij er nog en konden nu echt boodschappen doen in Staphorst. Staphorst heeft iets meer keuze aan supermarkten dan De Wijk. Na een broodje gaan we een klein fietstochtje maken van zo'n 25 kilometer. Het wordt een tochtje met horten en stoten, het zal wel aan mij liggen maar het gaat nooit in 1x goed 😂 Doordat we niet de juiste route nemen belanden we op een terras, hadden we volgens mij nooit tegen gekomen als we wel goed hadden gefietst! In de kroeg was een dart toernooi bezig en moest me een weg banen langs stoere mannen met pijltjes om bij de WC te komen.

20230513_140237

Weer op de camping hebben we heerlijk gezeten, gebarbeceued, gegeten en gekletst. Morgen komen Bert en Claudette.

1. Jacqueline Bellis:
    14 mei 2023
    Veel plezier
  2. Christiene:
    14 mei 2023
    Dank je wel Jacqueline, jij veel sterkte 😘
  3. Bert:
    16 mei 2023
    Zit je dan je bellen op de pot?