Caromb 🇨🇵

27 mei 2019 - Caromb, Frankrijk

Na 3 dagen onderweg te zijn geweest zijn we op plaats van bestemming aangekomen. Naarmate we zuidelijker kwamen hoe warmer het werd. De eerste stop was in Chalons en Champagne iets onder Reims. De tweede dag hebben we gereden tot Saint Rambert d'Albon waar we op een riante plek stonden op een voormalig Domaine en een camping in aanbouw, m a w er moest nog wel wat gewerkt worden. Maar de plek was prachtig. Op 24 mei kwamen we aan op de camping in Chateaurenard waar we de caravan voor een week stallen. Van hieruit gaan we zaterdag naar Caromb waar we mijn 3 broers en 1 schoonzus gaan zien.

We zijn in Caromb dat in zuid Frankrijk ligt en aan de voet van de Mont Ventoux. Voor de familie week zijn we in een huis met privé zwembad wat met deze temperaturen heerlijk is. Het is vooral kletsen, relaxen bij het zwembad, stadjes en een markten bezoeken, terrasjes  pikken en lekker eten en drinken. We bekijken per dag of we iets gaan doen. Koos heeft al een keer gefietst in de buurt en zal nog wel een keer de fiets pakken.

1. Jacqueline Bellis:
    27 mei 2019
    Klinkt goed allemaal. Veel plezier verder.
  2. Maureen:
    30 mei 2019
    Mooie plaatjes. Ennuh....een markt.....ik voel een wedstrijdmomentje ;)