Kootwijkerbroek

5 mei 2019 - Koedijk, Nederland

3 mei 2019

Gisteren, terwijl de anderen naar de Zandsculpturen in Garderen waren hebben wij het rustig aan gedaan. Koffie drinken in het zonnetje en weer de tent in want het begon te betrekken. Een soepje en een spelletje Keezen toen het met bakken uit de lucht kwam, hoe zou het met de anderen zijn...Eind van de middag waren ze weer thuis en hebben de bui niet afgewacht want het bleef regenen, nat maar blij dat zij toch heen gegaan waren.  Weer warm in droge kleren en de kachels aan in de camper, vouwwagen en caravan wordt er ge-appt waar en hoe laat we zullen eten, het wordt de voortent van Ed en Ria waar het heerlijk warm is en warmer wordt omdat ook de zon gaat schijnen. Koos en Bert gaan na de afwas darten kijken en wij, de rest kletsen nog wat maar houden het op tijd voor gezien. Dit alles was gisteren want vandaag wordt er opgeruimd en weer naar huis gegaan. Bert en Claudette zijn op tijd en vertrekken als eersten. Ed en Ria ruimen op hun gemak op want het liefst nemen zij de wagen droog mee naar huis, wij doen ook alles rustig aan en beginnen met koffie. Morgen gaan wij naar huis en om de caravan direct te kunnen stallen moest er goed nagedacht worden wat er in moet blijven en wat niet en de binnenkant schoongemaakt. Kort voor de middag nemen we afscheid van Ed en Ria. Wij eten een broodje en besluiten naar Barneveld te rijden om nog wat rond te kijken en te shoppen.

4 mei 2019

Rond 10.00 uur koppelen we de caravan achter de auto en om 12.00 uur zijn we thuis. De caravan is al in de stalling dus thuis alles uit de auto en opruimen. Eigenlijk is dit wel lekker makkelijk en zou dat straks ook wel willen als we terug komen van de zomer vakantie. Maar dat zien we dan wel weer.

Over 2 en een halve week gaan we al op zomervakantie. Ik heb een camping gevonden in Chateaurenard even onder Avignon, we kamperen er dan nog niet maar mogen hem wel kosteloos een week laten staan want we hebben eerst een broers en zussen week in Caromb net boven Avignon. Hoe mooi kun je het hebben! Na die week, als de anderen huiswaarts gaan hebben wij onze vakantie er achter aan geplakt om niet onnodig veel kilometers te hoeven maken. Mijn 2 broers en schoonzus uit Nederland komen met het vliegtuig en de jongste woont in Menton dus die komen gezellig met de auto. Daarna hebben wij nog 4 weken om op ons gemak terug te komen naar Nederland. We willen richting Bretagne want daar zijn we alleen langs gereden omdat het weer vaak de reden was om het rechts te laten liggen maar wie weet zit het ons nu mee. In de zomervakantie komen de kleinkinderen logeren en wat het najaar ons brengt zien we dan wel weer, zolang er geen afspraken staan kunnen we alle kanten op! :)

Iedereen weer bedankt voor jullie leuke reacties en ja het gaat al beter met me en heb mijn stem zo goed als terug, af en toe hapert die nog een beetje :). Tot volgende keer.

1. Jacqueline Bellis:
    5 mei 2019
    Welkom thuis 😘
  2. Elise:
    7 mei 2019
    Welkom thuis en alvast heel veel plezier met de broers en zussen week en jullie aankomende vakantie! Fijn dat het weer wat beter met je gaat!