Fluitconcert ;)

25 juni 2012 - Smlednik, Slovenië

Door een oorverdovend fluitconcert worden we gewekt, de vele vogels die we horen en zien maken met elkaar een hoop kabaal. Er vliegt van alles rond van spotvogel tot bonte kraai en van de kleine bonte specht tot allerlei soorten mezen. Aan het ontbijt genieten we van de omgeving. De camping heeft mooie ruime plekken maar op ons veld is maar 1 douche en 4 toiletten dus dat is wel heel erg karig als je bedenkt dat er plaats is voor 100, wat ik niet geloof maar het boekje wel aangeeft. Na het ontbijt zijn we naar een dorpje gereden en hebben koffie op een terrasje genomen om daarna wat boodschappen te doen. Omdat de mensen vandaag een vrije dag hebben waren de winkels ook dicht dus van boodschappen doen kwam weinig terecht. Dan maar wat bezichtigen en zo kwamen we in een oud kerkje waar we even hebben gezeten. In Zibilj hebben we een pizza op een terras aan het water gegeten toen de lucht donker werd en er een flinke hoeveelheid water uit kwam. Wij zaten droog dus dat was geen probleem, er was regen en onweer voorspeld vandaag. Na de pizza zijn we naar een ruïne geweest waar vandaan je een prachtig uitzicht hebt over de omgeving, jammer van die bui want daardoor is het wat heiig en glibberig. Nu, op de camping zitten we onder de luifel en onder het getik van de regen en af en toe een onweersklap doen we een spelletje Keezen, sudoku of lezen wat. Gelukkig is het niet koud hoewel de temperatuur nu wel aan het dalen is, vanmorgen nog 31! Morgen schijnt het gewoon weer mooi weer te zijn :) maar dan is  het wel onze laatste dag hier in Slovenië want vanaf woensdag gaan we weer richting Nederland.

1. BertvdB:
    25 juni 2012