Toch nog een dagje langer

26 juni 2012 - Smlednik, Slovenië

Na de onweersbuien van gisteravond zijn we vanmorgen wakker geworden onder een blauwe hemel met hier en daar een pluk watten in de lucht. Tijdens het ontbijt hebben we besloten om nog even te wachten met naar huis gaan, het is ook gewoon nog zó lekker dat we er maar geen afstand van kunnen doen. Vandaag nog wat laatste boodschappen gedaan en verder wat gewassen. Voor de rest gewoon weer lekker geluierd, volgens mij hebben we daar vakantie voor. Morgen willen we nog wat wandelen, ben weer genoeg uitgerust van het dagje Ljubljana en kan wel weer wat wandelen. De dagen daarna toch weer in de auto dus dat komt dan wel weer goed. Nu de BBQ aan en een lekkere avond tegemoet.

1. Syl:
    27 juni 2012
    GEFELICITEERD!!!
  2. Elle meijer:
    Hoi jARIGE JOB, zit je al aan de borrel.
    Van harte gefelicteerd en het is toch heerlijk met je verjaardag in de zon te zitten met je mannetje. Nog een fijne vakantie. Ik ga de nacht in, LEKKER WERKEN.