Rosans

10 juni 2019 - Rosans, Frankrijk

9 juni 2019

De regen mocht geen naam hebben en al snel klaarde het op maar hadden geen zin meer om iets te gaan ondernemen dus werd het het zwembad. Lekker lui opnieuw.

10 juni 2019

We hebben nog 2 weken maar willen langzaam aan weer richting het noorden dus hebben naar een andere camping gezocht op het internet. We denken uit te komen bij Ornans in de Jura. Opnieuw een mooie omgeving waar weer genoeg te doen en te zien is. Na het broodje tussen de middag besluiten we een wandeling te maken. Een wandeling rond Rosans en met een stijgingspercentage van 680 meter. Dat moet te doen zijn dus volgen de rood/witte streepjes en later gaat het over op gele strepen die we volgen. Bij elkaar 10 kilometer en voor de helft omhoog en dat ook weer naar beneden, we doen er 3 uur over. Bij de caravan aangekomen is het eerst de schoenen uit en een koud biertje want aan de temperatuur ligt het niet. Terwijl we het biertje drinken begint het een beetje te spetteren. De lucht dreigt maar veel gebeurt er niet, wel in de verte onweer maar dat gaat aan ons voorbij. Na het avond eten ruimen we buiten al wel de tafel en stoelen op en zien wel of we morgen al weg gaan of nog een dagje blijven, alles hangt van het weer af.

1. BertvdB:
    10 juni 2019
    Wij kijken PinkPop. De Jura ook mooi dat wordt weer genieten. Kan Koos zich nog ff uitleven.