Garderen

14 mei 2024 - Garderen, Nederland

Garderen 11- 05- 2024

We zijn weer begonnen aan ons jaarlijkse kampeerweek met de Kampeerders. Heerlijk een week vertoeven op camping de Kalverhoeve en genieten van de omgeving.

Zondag 12 - 05 - 2024

Heerlijk geslapen en na het ontbijt en de koffie maken we met z'n 4-ren een wandeling in de omgeving van de camping. De paarse route brengt ons door bos,  heidevelden en langs weilanden. Een mooie wandeling van ruim 13 km.

DSC02085-01

Terug op de camping waren ook Bert en Claudette en Franz en Cisca gearriveerd en zo waren we compleet. Het is als van ouds gezellig. Er wordt besloten om morgen te gaan fietsen, ook weer rond Garderen want de Veluwe is gewoon een mooie omgeving waar veel te zien valt. Onderweg wijken we van de route af om in Harskamp een koppie te doen en zo werd het een rondje van 42 kilometer. Op de camping wordt de schaduw gezocht want het zonnetje doet goed zijn best. Er word geborreld en samen gegeten.

DSC02098-01

Maandag 13 - 05 - 2024

We gaan met z'n 6- en naar de zandsculpturen in Garderen. Bert en Claudette gaan fietsen want hebben de sculpturen al gezien. Het is vanaf de camping een kwartiertje, twintig minuten wandelen en als we aankomen nog niet zo druk. Een gedeelte van het park heeft een vaste tentoonstelling; de 2de Wereld Oorlog en ieder jaar is er een thema. Dit jaar is het thema Boeken. Het is allemaal erg kunstig gemaakt en er was zelfs nog een kunstenaar bezig die secuur te werk ging. Nog even samen geluncht in De Rozentuin en toen weer naar de camping. Nog een paar boodschappen in Voorthuizen en dan vanavond barbecueën.

DSC02109-01

1. Jacqueline:
    14 mei 2024
    Veel plezier 👋
  2. Christiene:
    Dank je wel
  3. Bert:
    15 mei 2024
    Jaaaaa...tis weer gezellie op de camping. 🤗👌😎
  4. Christiene:
    Zeker Bert!
  5. Elise:
    15 mei 2024
    De Veluwe is inderdaad prachtig! Geniet ervan met elkaar!
  6. Christiene:
    Dank je wel Elise 🙂