Dokkum

23 juni 2017 - Hantumhuizen, Nederland

Het is even schakelen maar we zijn niet meer alleen op de camping, een kleine camper en een caravan zijn onze buren geworden. Prima want het is en blijft lekker rustig. Stilte is een ander verhaal, bij tijd en wijle is er aardig wat trekker verkeer. Hooitijd zal ik maar zeggen. Na het ontbijt en de koffie zijn we op de fiets gestapt naar Dokkum. Vanaf de camping is dat zo'n 10 km. In Dokkum eerst koffie met een chocoladebroodje het is tenslotte vakantie. Daarna lekker geslenterd door de straatjes en langs de Dokkummer Ee. Op de weg terug naar de camping nog wat boodschappen gedaan en de 10 kilometer weer terug gefietst. Er staat een stevige bries. De zon probeert het wel maar de bewolking heeft nog steeds de overhand. Het is niet koud dus zitten nog lekker buiten met een drankje. Ben alvast een pastasalade aan het voorbereiden en straks gaat de BBQ weer aan voor een lekker stukje Ribeye van Betty 526.

1. Jacqueline Bellis:
    23 juni 2017
    Ja lekker op de trekker(liedje)hahaha. Ook hier waait het best wel hard. De hitte is verdreven. Betty 526 zal een goed leven hebben gehad. Geniet van je vleesie en je biertje dikke kus.