Zell am See

10 januari 2019 - Kaprun, Oostenrijk

Na een heerlijk ontbijt, want wat een luxe jongens dat all inclusive.  En niet zomaar all inclusive, de 4* doet zijn eer aan. Het ontbijt, het zelf samenstellen van een lunch pakket en het avondeten is voortreffelijk. Maar zoals gezegd, na het ontbijt nemen we de bus naar Zell am See en na een kort stukje lopen komen we bij de gondel die ons naar bijna 1800 meter brengt.  Het sneeuwt (duh) en ook hier zijn er flink wat hobbels en kuilen op de pistes. We beginnen rustig aan, een blauwe piste door het bos. Heel mooi maar op een gegeven moment wordt het klunen op skiës en ik kan je vertellen dat is niet fijn. Nadat we bijgekomen zijn eerst maar een stube opgezocht voor warme choco mit sahne.  Daarna verschillende pistes gehad en om een uur of drie half vier nemen we de laatste afdaling voor vandaag. In de hotelbar nog even après ski met een snack en soep en daarna douchen. We ruimen de koffer al een beetje in want morgen is het alweer onze laatste skidag. Het plan is om dan naar de Kitzsteinhorn  te gaan en hopen dat er wel meer open is dan de ene lift naar 1500 meter. We gaan het weer beleven.

1. Ellen:
    10 januari 2019
    Wat een geluk dat jullie nog op de latten kunnen. Als we het nieuws moeten geloven, lijkt de noodtoestand in de Alpen te zijn uitgeroepen vanwege de overmatige sneeuwval.
  2. Agnieta:
    10 januari 2019
    Gelukkig dat jullie nog steeds pistes weten te vinden en heerlijk genieten met4*
    Mijn e-mail adres is veranderd is
    [email protected]
    Jullie nog veel plezier morgen