nog 3 weken

28 augustus 2011 - Alkmaar, Nederland

Over 3 weken stappen we het vliegtuig uit in Calgary voor ons camperavontuur door West Canada. De route staat min of meer vast en gaan er een relax rondje van maken, we willen niet alle dagen vele kilometers rijden maar zo'n 250 kilometer gemiddeld per dag. De ene dag zullen we wat meer kilometers maken dan op andere dagen en dat is goed te doen denk ik. Onderweg willen we dingen ondernemen en bezichtigen want zo zit onze campervakantie een beetje in elkaar, je reist van de ene naar de andere plek. Er staan wat leuke dingen op het programma, tenminste dat vind ik, Koos zal ik bij een aantal dingen over moeten halen om mee te gaan misschien. Het paardrijden in het Wells Gray Provincial Park bijvoorbeeld, zelf heb ik ook nog maar 1 keer op een paard gezeten maar het lijkt me echt een geweldige ervaring om als cowgirl en cowboy 🤠door de bossen en langs woeste rivieren en watervallen te rijden. We gaan uiteraard onder leiding van een gids de tocht ondernemen want tja.. 2 van die amateurs alleen op pad sturen lijkt me vragen om moeilijkheden! ..... Ik heb er ongelofelijk veel zin in. Koos moet altijd even wennen aan dit soort vakanties maar het komt helemaal goed.

1. Agnieta:
    2 september 2011
    Heel veel plezier volg je verhaal op de voet hebben zelf plannen voor amerika in 2013 ,dus dat duurt nog ff .Maar is wel erg leuk om jou ervaring hier te lezen.