In het vooruitzicht!

20 januari 2011 - Alkmaar, Nederland

In september staat een reis naar Canada gepland, we logeren bij mijn broer en schoonzus die in Calgary wonen en vandaaruit  gaan we een rondreis maken met een camper. Maar voor we naar Canada gaan hebben we nog een aantal andere leuke dingen te doen. De verhalen en foto's van die trip zullen nog even op zich moeten laten wachten. De reis is al wel geboekt via Tiogatours uit Sint Jansklooster en mensen die mij een beetje kennen zal ik zelf ook zoeken op internet of uit boeken allerlei mooie plekjes en to do of juist not to do halen. Over een paar maanden zal ik beginnen om de info die ik heb vergaard te plaatsen op het vakantieblog. Maar zoals aangegeven staan er eerst nog een paar uitstapjes of korte werkonderbrekingen te wachten; een weekje skiën in Les Menuires, weekendje Winterberg en de Alkmaarse Vierdaagse.

John en Carla

Het huis van John en Carla in Calgary, ik had graag de kamer met het balkon gereserveerd maar die schijnt niet te boeken te zijn. Nu logeren we in de kamer in het 'torentje', zeker net zo leuk met uitzicht op de Rocky Mountains!

1. Brrrt:
    25 januari 2011
    Ja jij werkt lekker door. Hoe bevalt dit bloggie?
  2. Ed Borst:
    1 februari 2011
    Lieve schat ik zou graag een reisschema van canada van je willen zien.
    Groet ED