Verchin, Frankrijk 🇨🇵

14 juni 2013 - Verchin, Frankrijk

3 Nachtdiensten gehad en ‘s middags op weg naar Frankrijk. In Hoogmade een tussenstop gemaakt om de kinderen gedag te zeggen en Amila een dikke knuffel. Vanmorgen, het is dan 14 juni zijn we op tijd wakker en vertrekken kwart over 8 van de camping in Hoogmade, zelf heb ik een slechte nacht gehad. Ik denk dat ik nog in mijn nachtdienstritme zit, het heeft wel iets weg van een jetlag! Om 15.00 uur komen we aan op onze eerste camping, een boerencamping in Verchin. Frankrijk is groot en hebben al vele uithoeken gezien maar we zijn nog nooit in Pas de Calais geweest. We dachten altijd dat het plat was en niet interessant maar het tegendeel is waar, het is er best mooi…glooiend landschap en heerlijk rustig. In Verchin vinden we een boerencamping met 16 plaatsen en in een fijne omgeving, veel groen en de bloemen bloeien volop. We gaan heel even het dorp in nadat we gesetteld zijn want de kerktoren is wel heel vreemd gebouwd. Na de gebruikelijke kiekjes gaan we weer terug naar de camping om vooral lekker van het zonnetje te genieten. Na het eten maar op tijd naar bed denk! Of eerst nog even een spelletje Keezen voor we de luiken sluiten.

1. Agnieta:
    17 juni 2013
    Ook lekker met je eigen caravan ,is geen camper maar wel van je zelf