Umag

12 juni 2012 - Umag, Kroatië

We blijven vandaag op de camping, gewoon lekker niets doen. Het lijkt goed te gaan maar in de verte onweert het en lijkt ons te passeren maar voor we het wisten werden we verrast door een hevig noodweer. Hevige rukwinden en slagregens en zelfs hagel! De voortent klappert en halen de stokken los en laten het maar gebeuren. Het duurt even voor de rust weer keert en gaan  kijken wat de schade is, steeds meer mensen komen hun caravan, tent of camper uit om de schade op te nemen. Gelukkig niets kapot alleen nat dus beginnen met opruimen en alles af drogen. Alles weer schoon en op zijn plaats, de zon gaat weer schijnen en die doet de temperatuur weer stijgen. We pakken onze onderwaterbrillen en zoeken koelte in zee, ik snorkel wat rond en zie een vis een krab verorberen, ook grote schelpen en garnalen. Ik vind het wel leuk maar toch wordt ik altijd wat kriegel van al dat onderwater gebeuren. Ik schrik van een vis die vast geplakt zit op een steen en mij met grote ogen aankijkt. IK BEN KLAAR! In het zonnetje pak ik mijn boek; Zadelpijn en geniet van de rust en het gefluit van de vogels.