Weer thuis

23 januari 2016 - Eindhoven, Nederland

We zijn weer thuis. De terug reis iets meer last gehad van turbulentie maar mag geen naam hebben. De drie steden trip naar Polen is ons goed bevallen. Gdansk is een leuke plaats, het gaat om de oude stad en die is de moeite waard, dat geldt ook voor het solidariteits museum. Warschau is een mengeling van oud en nieuw omdat de stad het flink te verduren heeft gehad tijdens de tweede wereldoorlog. Krakau is leuk, een beetje kneuterig maar dat maakt het juist leuk. We hebben in alle steden 2 nachten geslapen in prima hotels of appartement, alles goed verzorgd. 2 Dagen was voor alle steden genoeg en de excursie naar Auswitz - Birkenau heeft een onuitwisbare herinnering achtergelaten. We hebben dit alles geboekt via Travelbird en dat is ons heel goed bevallen. Alles was geregeld, de tickets voor vluchten en treinreis, de excursie en de hotels. In ieder geval een site om in de gaten te houden.

Nu heerlijk speuren en inlezen voor onze grote reis naar Australië in oktober en november.

Bedankt iedereen voor het mee reizen en  reacties.Tot over 9 maanden!

1. Agnieta:
    1 februari 2016
    Jij of jullie ook weer bedankt voor het meereizen je heb alles weer beeldend verwoord
  2. Bert:
    1 februari 2016
    Zo welkom thuis, Mooi trippie. We mogen nog even!!