Sydney

25 november 2016 - Sydney, Australië

Vandaag zijn we van plan om er een heerlijke rustige laatste dag van te maken dus nemen bus 333 vanaf het Hydepark naar Bondi Beach. In Bondi Beach eerst maar even koffie met bananen brood. Daarna hebben we heerlijk geluierd op het strand en naar de surfers gekeken. Tegen half vijf zijn we weer terug en slaan het happy hour niet over, alle pubs hebben dat. Op de kamer het zand er af gedoucht en de koffer ingepakt want het zit er echt op. Morgen om 15.50 uur verlaten we via Sydney Australië en dan landen we zondag vroeg op Amsterdam. Zondagmiddag hebben we met de kinderen afgesproken en kijken er naar uit om ze weer te zien. ;)

1. John en Carla:
    25 november 2016
    Aan al het goeds komt een eind.
    Goede reis en tot snel.
  2. Cisca:
    Goede reis tot gauw
  3. Ellen:
    26 november 2016
    Wat vliegt de tijd. Het zit er weer op, een ervaring rijker. Een goede reis naar Nederland.
  4. Jacqueline Bellis:
    26 november 2016
    Goede terugreis luitjes. Heb je wel handschoenen sjaal en muts bij de hand?
  5. Petra S:
    Hoi Christiene en Koos,

Ik geloof, nee ik weet het zeker, dat jullie een prachtige vakantie hebben gehad, en ja aan al het goede komt een einde. Gelukkig voor ons want we willen jullie verhalen en foto's natuurlijk zo gauw mogelijk horen/zien. Jullie kunnen terug kijken op een prachtige reis, een hele goede reis en tot snel.
    Groetjes Petra S
  6. Tini Reus:
    Hoi Christiene en Koos
    Nog een goede terug reis naar hui. Zo te lezen hebben jullie een prachtige reis gehad.
    Ben benieuwd naar jullie verhalen,en de foto's die jullie hebben gemaakt.
    Hier nu erg koud zal wel een grote overgang zijn naar ons koude land.

Groetjes Tini R.