Sussac

22 juni 2013 - Sussac, Frankrijk

Vanmiddag zijn we aangekomen in Sussac, een mooie rit. We hebben veel binnendoor wegen gehad met het resultaat dat we oog in oog stonden met een hert. Het beest stond in de berm te grazen. Toen het ons zag bleef het eerst even staan en dook daarna de struiken in maar besloot het uiteindelijk toch naar de overkant van de weg te gaan dus voor de auto liep ze naar de overkant om daar in de bossen te verdwijnen. We werden hartelijk ontvangen door de Nederlandse eigenaren en onder het genot van een kop koffie kregen we de nodige informatie over de camping en zijn omgeving. Het is een kleine camping met niet al te veel plekken maar we hebben een mooie stek uitgezocht. De omgeving is prachtig dus gaan het een en ander ondernemen. Ook zijn we op een mooie afstand van Nederland om het binnen een dag te kunnen overbruggen mocht dat nodig zijn. Met het weer schiet het nog niet echt op, we hopen op betere tijden. Maar......het is inmiddels wel weer 10-8 ;)

1. Bert:
    26 juni 2013
    We hebben weer wifi, staan in Straelen DE bij een fitnisbad. Hee lekker doorgaan met genieten en euhh hoezo 1 dag terug??