St Job in 't Goor

29 september 2018 - Sint-job-in-'t-goor, België

St Job in 't Goor 29 september'18

Het waaide als een malle gisteravond en vannacht maar evengoed lekker geslapen. Toen we vanmorgen vertrokken uit Olivet was het 6 graden...brr dat is lang geleden. Later warmt het op tot 16 graden, tsja het houdt een keer op. We zijn direct de snelweg opgegaan, een tolweg. Tot Parijs geen probleem maar op de ring een aanrijding waardoor we vertraging op liepen. Het duurde even voor we Parijs voobij waren. Daarna opnieuw de tolweg op, bij Parijs is het echt rijen breed aan tolpoorten en je ziet dat sommige er een wedstrijdje van maken, snel een kaartje trekken en vol gas verder. Koos vindt het ook een sport om een zo kort mogelijke stop te maken, lol. Voor Antwerpen maken we de beslissing, overnachten of door. Het wordt het eerste en komen uit op een camping bij St Job in 't Goor, een camping in de bossen en met veel vaste plaatsen maar ja als je in Antwerpen 3 hoog achter woont is dit een mooie oplossing. We gaan nog wat boodschappen doen en dan is het even zoeken naar een restaurant. We worden een kant opgestuurd maar zien geen restaurant, nou dat wordt een frietje. Door het zoeken komen we langs mooie pandjes, het is niet verkeerd wonen in St Job in 't Goor. Morgen nog een stukje van 200 km en dan zit het er op. Volgend jaar kunnen we gaan en staan wanneer we maar willen, geen last van een rooster, werkweekenden, feestdagen. Héérlijk vooruitzicht hoor ;)