Reisbescheiden

6 juli 2011 - Alkmaar, Nederland

Vandaag de vliegtickets en de voucher voor de huur van de camper binnen gekregen. Het gevoel van vakantie had ik nog niet echt, het zwakte een beetje af omdat we natuurlijk al een tijd terug geboekt hebben. Maar nu de reisbescheiden binnen zijn begint het toch weer te kriebelen. Het duurt nog steeds 2 en een halve maand eer we ons Canada avontuur aangaan maar de tijd gaat snel dus voor je het weet zitten we aan de andere kant van die grote plas. Binnenkort ga ik me een beetje verdiepen en inlezen over de do's en dont's tijdens onze ruim 4 weken dat we in Canada zijn. Het is wel grappig om in de reisbescheiden te zien welke stoelen we hebben in het vliegtuig, we vliegen met een Airbus 330 - 200 van KLM. Op de heenreis zitten we aan de rechterkant aan het raam en op de terugreis aan de linkerkant aan het raam. Dus heen en terug hetzelfde uitzicht ware het niet dat we terug in het donker vliegen ivm het tijdsverschil. Ik vind het altijd wel leuk om aan het raam te zitten, ik kijk graag naar buiten en kan dan ook wat foto's maken. Koos maakt het niet zoveel uit en kijkt ook niet zo heel graag naar buiten dus die zit aan het gangpad, ook lekker want dan kun je de benen af en toe strekken;) Op de heenreis vliegen we in de tijd terug, wat inhoudt dat we 's middags om half 2 Canadese tijd op Calgary landen. Terug gaan we met de tijd mee en komen hier de andere dag op Schiphol aan. Op het moment ben ik bezig met het maken van een soort draaiboek, leuk om te doen en door internet en reisboeken te lezen kom je een hoop te weet.