Mont Gargan

25 juni 2013 - Sussac, Frankrijk

Strak blauwe lucht! Heerlijk! We besluiten een wandeling te gaan maken vandaag dus na het ontbijt en een was " gedraaid " te hebben zijn we op weg gegaan naar Mont Gargan. Onderweg komt er al wel weer meer bewolking maar ach, onderhand zijn we niet anders gewend en gelukkig blijft het droog vandaag. Juni is op zich een mooie maand om op vakantie te gaan want alles staat prachtig in bloei en ziet er nog fris groen uit, jammer dat het ook hooikoorts met zich mee brengt..Het is een leuke wandeling, niet te lang maar met flinke klimmers. Terug bij de caravan lekker aan de chips, kaas en nootjes gezeten en niet te vergeten een welverdiend koud biertje. De was is droog dus kan weer opgeruimd. Het raakt tegen etenstijd dus Koos bereidt zich voor om de BBQ aan te steken en ik maak een salade, flesje wijn erbij en het plaatje is compleet. Het is nog lekker buiten dus kaarsje aan en genieten.

1. Bert:
    27 juni 2013
    Van Harte gefeliciteerd, Christiene.
    Nou jongelui,... voor ons zit het er bijna op. Vandaag rijden we vanuit Straelen de grens over naar Huissen bij Nijmegen. Zaterdag bij goed weer de Exodus wandeling en zondag naar huis. Op naar de meiden.
    FeestVakantieGroeten van C en B.
  2. Agnieta:
    27 juni 2013
    als nog van harte gefeliciteerd je had vast een leuke dag ,vakantie altijd leuk
  3. Lidwien:
    27 juni 2013
    Christiene, van harte gefeliciflapperd met je verjaardag. Wij nemen hier wel een glaasje op je gezondheid. Koos ook gefeliciteerd en nog een fijne vakantie verder.
    Lidwien en Henk