Lui!

19 juni 2012 - Baska, Kroatië

Vandaag gaan we het rustig aan doen want het is warm. De ventilator draait op volle toeren. Van echt wandelen komt niets maar dat vind ik nog niet zo erg, het is 32 graden en drinken liters water en staan regelmatig af te koelen onder de douche. We pakken de spullen voor het strand en lopen naar beneden, we staan halverwege op deze terrassencamping.  De camping ligt in een baai en heeft een kiezelstrand, het water is helder dus zie de vissen zwemmen, ze zijn zilver met een zwarte streep en staart, geen idee welk soort het is. We besluiten te gaan loungen op het terras van de strandtent en bestellen een lekker koud drankje:) Na deze verfrissing nog even dobberen en dan wordt de BBQ weer aangestoken. Ik maak een salade terwijl Koos het vlees bakt, we nemen er een koude witte wijn bij en besluiten de koffie in het dorp te nemen. We lopen een kronkelweggetje af en belanden in een kudde schapen. Op het terras aan het water kijken we uit op de haven van Baska en naar de flanerende  mensen. Ik besluit een Mojito te nemen, wat is vakantie toch een leuke bezigheid ;)