lui

11 oktober 2011 - Calgary, Canada

Vandaag zijn we lui, ook wel eens lekker toch? John en Carla zijn beiden naar hun werk. Ik heb wat was gedraaid en al een klein beetje ingepakt. We zijn een rondje om geweest. Achter het huis is het Fish Creek Provincial Park en daar hebben we heerlijk gewandeld, het is warm zo'n 22 graden en de jassen gaan uit, heerlijk. Vanmiddag gaan we met Carla naar Chinook, een groot winkelcentrum, misschien zien we nog iets leuks om mee te nemen naar huis. Nu eerst van het zonnetje genieten, we lezen wat of doen een sudoku, als het maar vooral lui is :)

Vanmiddag heeft Carla ons meegenomen naar Chinook, een heel groot winkelcentrum. Er zijn ook verschillende overdekte terrasjes waar we uiteraard even gezeten hebben. We hebben wat kleding, CD's/DVD's, een kookboek en een cadeautje voor John en Carla gekocht. Na het eten weer een spelletje Keezen gespeeld en mijn grote broer en ik hebben wéér verloren, tsjonge jonge aan wie ligt dat!? Morgen is het dan toch echt onze laatste vakantie dag en die sluiten we af in de Calgary Tower. Een afscheidscadeautje van John. Donderdagmiddag vliegen we weer naar huis en dan landen we vrijdagmorgen op Schiphol. We hebben een fantastische tijd gehad hier in Canada, een tijd die we niet snel zullen vergeten.

1. Bert:
    11 oktober 2011
    Hee wat leuk dat jullie gaan shoppen.
    Als je een objectief Nikon AF-S Nikkor 70-200mm f/2.8G ED VR II tegenkomt voor 1500 euro wil je het dan meenemen?
    Dank op voorhand en groet uit Oterleek. Have Fun Fun
  2. Syl:
    12 oktober 2011
    Lekker toch nog ff zo'n luie dag! Voor je het weet zit je hier weer in hectische Hollandse leven!
  3. Bert:
    12 oktober 2011
    Hee Koos,...............je bent afgevallen!