Lisbjerg

2 juli 2017 - Lisbjerg, Denemarken

Gisterenavond nog even aan cardio fittness gedaan. Ik wilde de zonsondergang fotograferen en ben op de fiets naar het meer gefietst, even voor de duidelijkheid; het is een graslandpad! De ondergang  viel wat tegen, er was geen zon dus even na 22.00 uur mijn spullen ingepakt en mijn rugzak met statief, en dat weegt wel wat weer op mijn rug. De weg terug viel niet mee. Het graspad is vals plat omhoog met af en toe een stevig bultje en oei, oei, oei dat viel tegen. Het was loeizwaar. Ik twijfelde onderweg om af te stappen en verder te gaan lopen maar ook dat zou niet mee vallen.Tijdens het puffen en hijgen sprong er een ree voor mijn neus weg, dat was dan wel weer leuk en kreeg er weer energie van, heel even. Hé-le-maal af kwam ik bij de caravan aan en heb eerst flink staan uit hijgen. Het was dan geen mooie ondergang, de wolkenpartijen waren indrukwekkend dus nu maar hopen dat het de moeite waard is geweest. Thuis op de computer maar het resultaat bekijken.

Ondertussen zijn we vertrokken naar Lisbjerg en staan op een camping vlakbij Århus.

1. Ellen:
    6 juli 2017
    Zoveel moeite gedaan en dan niet de zonsondergang zien die je in gedachten had. Maar wel goed voor je conditie hoor.