Kroatië

10 juni 2012 - Umag, Kroatië

Wat een deceptie! "Onze" jongens moeten nog wel even hun best doen want anders kan de nagellak er af. Het zonnetje schijnt uitbundig dus gaan vandaag effe lekker niets doen. Zonnen doen we bij de caravan want hier zijn de stranden meestal met kiezels en keien bedekt dus lekker liggen is er dan niet bij. Morgen maar iets van de omgeving verkennen.

1. Bert:
    10 juni 2012
    Hee Grissie ff lekker op pad met jullie nieuwe sleurhut!! Nou zou maar voorzichtig zijn met die nagellak. Wat een gepruts van die kerels. Dat moeten wereldtoppers zijn behalve als ze samen in het Ned. elftal spelen. Dan die van Marwijk......zit alles recht te smoezen wat niet in de haak is. Lopen die klanten met de kop naar het gras. Ze moeten het plaatje van Ramses opzetten: Sammy. Goed woensdag een herkansing en vanavond mogelijk een leuke wedstrijd tussen Spanje en Italië. Jullie hebben het goed voor elkaar met zulke campings en het weer. Op dit momnent, zondagmiddag, is het prut: het is om 14.00 gaan regenen toen we met de fiets 10min onderweg waren. Het ziet er niet naar uit dat het vandaag nog droog wordt. Morgen VEEL beter. Groet van ons 2 uit de LMC
  2. Marit:
    10 juni 2012
    Klinkt als een lekker relaxte omgeving, en hopelijk niet te misplaatste nagels. Was het in 88 ook niet zo de eerste wedstrijd? Veel plezier!
  3. Syl:
    10 juni 2012
    Ik weet niet waar Bert woont maar hier in het mooie Koedijk heeft de hele dag de zon geschenen, heerlijk in de tuin gelegen, zelfs wat verbrand... Leuk om jullie weer te volgen! Have fun!
  4. Bert:
    11 juni 2012
    Bij jouw in de buurt Syl maar nu even niet. Zie: http://brrrt.reislogger.nl/
  5. Carla:
    11 juni 2012
    Hallo luitjes, veel plezier en geniet lekker!!! Daar zijn oook BEREN volgens mij!!! Al dan niet aan een ketting! Ha, ha. Groetjes uit eeen tegenachtig Koedijk!!!!
  6. Syl:
    15 juni 2012
    Oké Bert, ook lekker op vakantie....jammer van het weer, hoop dat het vandaag goed fietsweer was!
  7. Bert:
    15 juni 2012
    Het was uitstekend Syl, mooi toggie gemaakt. Fotoos zie je op me blog.