Kootwijkerbroek

29 april 2019 - Kootwijkerbroek, Nederland

27 april 2019

Het weer nodigde nou niet bepaald uit om er op uit te gaan. Maar het werd droog en ik had het feest programma gelezen wat Kootwijkerbroek te bieden had dus nadat het droog geworden was die kant maar op. Spijkerbroek hangen en ringsteken op een skelter leek ons wel wat. Het viel een beetje tegen dus na een vette hap weer richting caravan.

28 april 2019

De zon laat  zich nog niet zien maar besluiten om naar Deventer te rijden. Een leuke stad met veel oude pandjes en een rijke historie. Een Hanzestad waar veel handel gedreven werd. We bezoeken het waaggebouw waar een museum over Deventer gehuisvest is en daarna nog een foto vanaf de kant van de IJsel. Het blijft wisselend bewolkt..dan weer het zonnetje dan weer een druppeltje regen. Al met al was het een leuke dag.

29 april 2019

Vandaag hebben we 63 kilometers gefietst richting Staverden en omgeving.  Het witte kasteel Staverden met de witte pauwen. Het kasteel in de steigers en geen witte pauw te zien, wel een mooi park er om heen. Het was een afwisselend tochtje. Terug op de camping waren Ria en Ed er al en voor wegaan zitten nemen we een snelle douche. Het zijn heerlijke douches hier op de camping. Even later zijn ook Bert en Claudette gearriveerd en zo is de harde kern van de eetclub bij elkaar :) Er wordt bijgekletst en geborreld.  Daarna samen gegeten en natuurlijk een spelletje Keezen.  Morgen weer een dag, het plan is om naar de Bostoren in Putten.

1. Jacqueline Bellis:
    29 april 2019
    30 moet zeker 29 zijn hahaha anders is het knap hoor. Dingen doen op een dag die nog moet komen. Gekkigheidje. Vanmorgen weer heerlijk gewandeld. Was gewoon warm. Jassie uit en gaan. Fijne dag 😀