Kootwijkerbroek

26 april 2019 - Kootwijkerbroek, Nederland

Het gespuis van de camping meldt zich vanmorgen bij de caravan, zo weten we meteen wie ons midden in de nacht wakker maken. Het zijn mevrouw en meneer Pauw en een helmparelhoender. Meneer laat even zien hoe mooi hij is en zet zijn veren uit. Mooi hoor, we hebben het gezien..Na de koffie pakken we de fiets voor een tochtje over de Kootwijker Veluwe en omgeving. Koud onderweg of het eerste terras wordt genomen voor koffie met appeltaart. Bij Garderen raken we elkaar kwijt, ik maak nog een foto en Koos fietst uit beeld, dan maar even bellen. We fietsen een knooppunt route en hoor dat hij bij nummer 59 staat te wachten. Het is een mooie route met verschillende landschappen en vooral ook mooie huizen waarvan wij bereidt zijn te ruilen maar denken dat deze eigenaren zich niet geroepen voelen om met ons te ruilen dus laten we het maar zo. Na 40 kilometer zijn we weer op de camping en zakken even uit om daarna wat boodschappen te doen in de buurtsuper van Kootwijkerbroek. We weten nog niet wat we morgen gaan doen want dat laten we van het weer afhangen, nu trekt het open en schijnt de zon uitbundig. Lekker hoor.

1. Maureen:
    26 april 2019
    Drie hele gave dierenfoto's Christiene!!!
  2. BertvdB:
    27 april 2019
    Dat tegelmuseum is de moeite waard zo te zien.