Kootwijkerbroek

25 april 2019 - Kootwijkerbroek, Nederland

24-april-2019

Op ons gemak zijn we vanmorgen vertrokken voor 12 dagen kamperen bij de boer. Het is warm als we aankomen op camping De Hazendonk. We zoeken een plekje in de zon maar een beetje uit de wind wat het begint harder te waaien.  De caravan staat snel op de pootjes maar dan...zetten we de voortent al op of doen we dat morgen. We besluiten om het meteen te doen, het is een hele klus met dat grote wapperende tentdoek maar na een tijdje staat alles en is het tijd voor een borrel met chips. 's Avonds begint het te betrekken en krijgen we regen met windstoten en zijn blij dat we de voortent er aan hebben gedaan. Het licht in de verte maar de harde donderslagen blijven uit. Morgen wordt het iets beter dus gaan er dan op uit.

25-april-2019

De pauwen op de camping lieten zich al vroeg horen en steken de haan aan zodat die begint te kukelen. Gelukkig duurt het niet lang en sluit ook ik weer de ogen. We ontbijten op ons gemak en bladeren de folders door die ter inzage liggen bij het sanitair gebouw.  De zon komt ook steeds meer door en doet de temperatuur stijgen. Na de koffie stappen we op de fiets en fietsen richting Otterlo.  In Otterlo is het Nederlands Tegel museum, het is een klein maar overzichtelijk museum en zijn er 1,5 uur zoet. Daarna nog even een boodschap gedaan en fietsen met wind in de rug weer terug naar de camping. Voor vandaag is het klaar en morgen zien we weer wat de dag brengt, we hebben een fietsdagje in ons hoofd en dat zullen meer kilometers zijn dan die 17 en een half van vandaag.

1. Jacqueline Bellis:
    25 april 2019
    Veel plezier
  2. Agnieta:
    25 april 2019
    Hoi Christien leuk om weer mee te reizen mijn oude e-mail doet het dus nog steeds maar ik een nieuwe
    [email protected]
    Wens jullie mooie dagen
  3. BertvdB:
    27 april 2019
    Goed bezig jullie. Veel plezier en tot maandag laat.