Kaprun

5 januari 2019 - Eindhoven, Nederland

We zijn vertrokken en rijden eerst naar Gerda en Kees in Moergestel. Met Gerda en Kees skien we eigenlijk al jaren in Valtournenche, Italie. Kees is ook een oud spoorman en gaat ook al jaren mee met Railsport. Dit jaar waren we dat ook van plan maar waren beide te laat met inschrijven dus vielen buiten de boot. Dan maar zelf iets regelen en zo kwamen we uit bij het 4* hotel Victoria in Kaprun, Oostenrijk. Nadat we met z'n vieren gegeten hadden werden we door een van de zonen naar de opstapplaats in Eindhoven gebracht. Vandaar stappen we op de bus en hopen morgen vroeg aan te komen in Oostenrijk. Ik zeg hopen want er is erg veel sneeuw gevallen en er valt nog steeds veel sneeuw waardoor er wegen afgesloten zijn. Ook zijn verschillende pistes dicht vanwege lawinegevaar.  Code 5 is afgegeven en dat is donkerrood zal ik maar zeggen. We gaan het allemaal zien. Vorig jaar in Italië hadden we dezelfde omstandigheden en konden toen ook elke dag steeds meer en verder skiën.  We hebben er in ieder geval veel zin in en zijn benieuwd naar het hotel en de luxe ervan. All inclusive, heerlijk hoor. Maar nu eerst richting Oostenrijk!

1. Jacqueline Bellis:
    Veel plezier luitjes 😘
  2. Ellen:
    5 januari 2019
    Ben benieuwd, ze voorspellen inderdaad nog meer sneeuw.
  3. John en Carla:
    5 januari 2019
    Gelukkig niet zelf hoeven te rijden.
    Heel veel plezier en veilig en heel weer thuis.
  4. Agnieta:
    6 januari 2019
    Hoi Christien
    Hoop op het beste voor jullie leuk om weer mee te reizen
    Heb geen mail adres of tel nr van je anders ook leuk om tussen door te contacten
    De omstandigheden bar en boos naar leverd wel de mooiste verhalen 😜 kijk uit baar de volgende liefs Agnieta