Kaprun

5 januari 2019 - Eindhoven, Nederland

We zijn vertrokken en rijden eerst naar Gerda en Kees in Moergestel. Met Gerda en Kees skien we eigenlijk al jaren in Valtournenche, Italie. Kees is ook een oud spoorman en gaat ook al jaren mee met Railsport. Dit jaar waren we dat ook van plan maar waren beide te laat met inschrijven dus vielen buiten de boot. Dan maar zelf iets regelen en zo kwamen we uit bij het 4* hotel Victoria in Kaprun, Oostenrijk. Nadat we met z'n vieren gegeten hadden werden we door een van de zonen naar de opstapplaats in Eindhoven gebracht. Vandaar stappen we op de bus en hopen morgen vroeg aan te komen in Oostenrijk. Ik zeg hopen want er is erg veel sneeuw gevallen en er valt nog steeds veel sneeuw waardoor er wegen afgesloten zijn. Ook zijn verschillende pistes dicht vanwege lawinegevaar.  Code 5 is afgegeven en dat is donkerrood zal ik maar zeggen. We gaan het allemaal zien. Vorig jaar in Italië hadden we dezelfde omstandigheden en konden toen ook elke dag steeds meer en verder skiën.  We hebben er in ieder geval veel zin in en zijn benieuwd naar het hotel en de luxe ervan. All inclusive, heerlijk hoor. Maar nu eerst richting Oostenrijk!