Weer naar huis

13 oktober 2011 - Calgary, Canada

Calgary - Amsterdam  ( 7165 km )

We staan op en hebben samen met Carla ontbeten. We drinken koffie en het is wederom prachtig weer, strak blauwe lucht en een temperatuurvan zo'n 8 graden. De temperatuur is laag maar de gevoelstemperatuur is vaak hoger omdat je hier op 1000 meter zit en de lucht droog is. We gaan zo de laatste dingen inpakken en dan tegen half 1 richting het vliegveld. We zitten in het zonnetje op de veranda en proberen mooie woorden te maken in Word Feud, Carla heeft een I pad en daar zit dat woordspelletje op. Ik denk dat ik ook maar zo'n IPad ga aanschaffen dan kan ik als ik thuis ben ook mee spelen. John vroeg gisteren aan ons wat we nou het bijzonderste vonden van ons verblijf hier in Canada. De Ice Walk op de gletsjer is heel bijzonder en het paardrijden in Clearwater was heel leuk om te doen maar ik denk dat het zien van dieren zomaar in het wild?.....dat is echt heel speciaal. Echt een keuze maken van wat wel en niet leuk was kunnen we niet maken dus dat geeft al aan dat het een vakantie en het verblijf bij John en Carla iets is om niet gauw te vergeten :) Thanks John en Carla!