Heiderscheid

27 juni 2019 - Heiderscheid, Luxemburg

Heiderscheid

Het schijnt dat we al een week in Heiderscheid staan duh.. maar het is dat Luxemburg niet zo groot is dus maakt het niet veel uit. Vandaag werd ik verrast door de vlaggetjes die aan de tent hingen. We hebben hier op de camping met de naaste buren wat contact gemaakt en al een paar keer een spelletje Kub gespeeld.  Die buren wisten dat ik jarig was en dat we taart met koffie zou trakteren. Wat ik niet wist dat er versiert zou worden en er zelfs cadeautjes waren. Een echte verrassing! Na de koffie hebben we een beetje opgeruimd, koelbox leeg, voortent eraf en al dat soort zaken. Nog een boodschap gedaan en daarna weer de zon, douche, zwembad in. De temperaturen stijgen weer naar wat we de laatste dagen gewend zijn. We zitten al dagen tot bedtijd buiten en de ventilator in de caravan maakt overuren. Ook zien we de vuurvliegjes iedere avond die een mysterieus tintje geven in het donker. Nu zijn we net terug van een etentje om mijn verjaardag af te sluiten en vertrekken morgen op tijd weer terug naar huis.

1. Brrrt:
    27 juni 2019
    Tja het moet er een keer van komen. Dus.....veilig op huis aan!! Wij hangen nog wat in DE en NL rond.
  2. Jacqueline Bellis:
    27 juni 2019
    Hieperdepiep hoera 😘 en een goede reis naar huis.