Caromb

31 mei 2019 - Caromb, Frankrijk

Er wordt vandaag geluierd aan het zwembad en tussendoor de tas weer in gepakt omdat de familie week er morgen weer op zit. Koos pakt de fiets en fietst eerst naar Bedoin en vandaar halverwege de Mont Ventoux op. Dan keert hij om omdat hij, zo zegt hij zelf er de conditie niet voor heeft en een te klein tandwiel heeft maar knap dat hij zo ver gekomen is. Vanavond wordt er niet meer gekookt maar worden we getrakteerd op een etentje door John en Carla. Het wordt een restaurant, le Four a chaux net even buiten Caromb, vroeger was dit een oude kalkfabriek. Heerlijk gegeten en lang getafeld dus bij het huis aangekomen zoekt iedereen op tijd zijn bed op want morgen moet er op tijd opgestaan worden voor de terugreis. John, Carla, Non met Frank rijden in 2,5 uur naar het vliegveld in Nice waar zij de huurauto weer moeten inleveren en dan ' s middags terug vliegen naar Nederland. Frank wordt opgehaald door Karen en dan is het voor hun een kort stukje rijden naar huis in Menton. Wij gaan weer terug naar de camping in Chateaurenard waar de caravan een week gestald heeft gestaan en omdat dat kosteloos was willen we niet direct vertrekken maar denken dinsdag weer verderop te gaan.