Calgary

7 oktober 2011 - Calgary, Canada

Lundbreck - Calgary  ( 230 km )

Vanmorgen van Lundbreck vertrokken richting Calgary en het regende helaas nog steeds. Ik heb de camper naar Black Diamond gereden en zijn hier even gestopt om wat rond te kijken in dit bijzondere plaatsje. We hebben koffie gedronken en een broodje gegeten in de Subway. Koos heeft daarna de camper verder gereden naar Calgary want morgen moeten we de camper weer inleveren en zit onze camper vakantie er op. We hebben een geweldige vakantie gehad tot nu toe, het rondje wat ik uitgestippeld had was zo'n 2500 kilometer en uiteindelijk hebben we er 3100 gereden, de regel is dat je 20% bij de kilometers moet optellen, boodschappen, bezienswaardigheden waarvoor je de route af moet enz. We hebben dingen gedaan die we leuk vonden om te doen. Het wandelen op de gletsjer en het paardrijden was echt heel leuk maar hebben ook gewoon genoten van de momenten aan de meren, de watervallen en bij de camper. We zouden het zo weer doen op deze manier. Calgary komt in zicht en zullen de laatste dagen samen met John en Carla doorbrengen. Vroeg in de middag komen we aan, Carla doet open en pakken later de camper wel uit maar eerst even bijkletsen, niet teveel anders hebben we alles al gezegd voordat John thuis komt. Later hebben we de camper uitgepakt en schoongemaakt, klaar om morgen weer ingeleverd te worden. Als John thuis komt drinken we wat aan de bar in de basement en kijken al wat foto's. We eten makkelijk en Carla wil ook wel een spelletje Keezen en zo gezegd zo gedaan. Wat de dag morgen brengt zien we dan wel weer.

1. Bert:
    8 oktober 2011
    Nou volgend jaar maar weer Grissie, dan kan je alles wat je niet zag deze vakantie gaan bezichtigen. En de Caravalair inruilen voor een RV?
    Het ziet er prachtig uit alles en het leest naar meer. Hoe was de koffie bij Starbuks? Ik ken dat uit een naburig land.

Have fun by the brother and sister in schoon.
    Grtz Bert.
  2. Claudette:
    8 oktober 2011
    Nog veel plezier in Calgary, ik heb weer genoten van jullie verslag en foto,s. Kijk al uit naar de rest. Groet
  3. Agnieta:
    9 oktober 2011
    Jammer he maar aan alles komt een eind ,de laatste paar dagen alles maar een beetje laten bezinken .
    jij bedankt voor het mee reizen,