Blackheath

2 november 2016 - Blackheath, Australië

Bulahdelah - Blackheath  402 km

Gisteren hadden we het over het rijden met de camper, ik zou wel willen maar vind het toch wel een dingetje hoor dat links rijden. Dus vanmorgen startte Koos opnieuw de camper en op de snelweg heb ik de stoute schoenen aangetrokken en het stuur over genomen voor de aankomende 150 km. Bij Bulga stoppen we voor een kop koffie bij het enige benzine station in de buurt dus tanken we ook gelijk maar even. De koffie is niet te zu...... en doen er een schepje van onze eigen oploskoffie bij zodat het wel te drinken is.We rijden verder via de Putty Road, een erg mooie weg door het Yengo NP en het Wollemi NP. Prachtige bochten en vergezichten, het ging flink op en neer. Ook hebben we ons eerste wild doodgereden :( een goanna, was niet snel genoeg bij het oversteken. De bedoeling was om naar een camping in Katoomba te gaan en daar een paar dagen te blijven dus melden we ons bij de receptie maar voor we konden vragen of er plek was werden we al doorverwezen naar een camping in Blackheath dus dan maar tien km terug. Kwamen er net vandaan want we zijn er door heen gereden. We hebben er geen spijt van want de camping is perfect en vinden het dus niet erg hier te staan. We staan in de Blue Mountains en gaan wandelen, sightseeing en luieren.

Camping Glenn Tourist Park: 3 nachten

1. Ellen:
    2 november 2016
    Een prachtig natuurgebied. Begin november kan het nog wat frisjes zijn daar maar jullie lopen je vast en zeker wel warm. Veel plezier.