Bad Laasphee

22 november 2017 - Bad Laasphe, Duitsland

Het was bewolkt toen we opstonden en na het ontbijt en de koffie hebben we de wandelschoenen aangetrokken en zijn aan de wandeling begonnen van zo'n 12 kilometer. Het was droog en de zon probeert het. Het is een mooie wandeling die flink op en neer gaat. Het is modderig maar de zon breekt door en de sjaal gaat af. Als we weer richting het dorp lopen hebben we bij een lokaal bakkertje en warme chocolademelk met een lekkere koek genomen. Nog even het dorp door en dan terug naar het hotel. We nemen een drankje en gaan daarna de sauna weer opzoeken en zwemmen. Even later zitten we aan de warme maaltijd en het is weer lekker allemaal. We pakken de koffer in en halen nog een afzakkertje. Morgen weer naar huis, het waren een paar heerlijke dagen.

We zijn inmiddels weer thuis en het was heerlijk, niets hoeven doen en alles was goed geregeld. De hoteleigenaar is een Nederlander en heeft het hotel in januari overgenomen, bij het uitchecken raakten we even aan de praat. Het is zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

1. Agnieta:
    23 november 2017