Bad Laasphee

21 november 2017 - Bad Laasphe, Duitsland

Vanmorgen zijn we na het ontbijt en de koffie naar het centrum van Bad Laasphe gewandeld. Het heeft een leuk centrum met vakwerkhuisjes. Het is nog steeds zwaar bewolkt en af en toe regent het. We hebben bij de plaatselijke VVV om wandelingen gevraagd en hebben er 1 gevonden. Morgen schijnt het weer beter te zijn dus gaan we de bossen in. De wandeling is zo'n 12 km en zal op en neer gaan. We hebben nog een tijdje rondgeslenterd door het dorp voor we weer naar het hotel gaan. Doorgaans eten we rond half zeven dus nog even voor het eten een toertje sauna. Ook vandaag was het eten heerlijk en goed verzorgd. Misschien dat we straks nog een afzakkertje halen in de AMsterdam bar en dat Koos dan nog een spelletje biljart meepikt. Het staat trouwens 3-1 met keezen voor vandaag, gisteren ook al gewonnen met 5-4. Het wordt nog eens wat. De AMsterdambar valt wat tegen, wel staat er een biljart en bij de receptie hadden we keu's gehaald met ballen. Koos doet het voor en ik probeer het na te doen, sommige stoten gaan goed maar is meer geluk dan wijsheid.