Alkmaar

29 juni 2013 - Alkmaar, Nederland

Na 3400 km, vogels groot en klein een vos en 7 herten verder zijn we weer thuis. Gisteren zijn we vertrokken uit Boiry Notre Dame en het miezert af en toe. Gisteren viel de auto steeds stil wanneer hij stationair zou moeten draaien, gelukkig waren we Parijs voorbij toen dit mankement zich voor deed maar prettig was het niet. Telkens als we bij de tolpoortjes kwamen sloeg de motor af maar hebben het gered tot in Nederland en daar de wegenwacht gebeld. De tijd die we hebben moeten wachten hebben we benut met een lunch. Na drie kwartier kwam de wegenwacht en heeft het euvel verholpen. Er was een slangetje gescheurd en dat is vervangen daarna de computer aangesloten en de auto weer gereset. Het heeft alles bij elkaar ruim een uur geduurd dus eind van de middag reden we de wijk in. We hebben de caravan niet eens leeggehaald alleen de spullen uit de auto gehaald. Boodschappen gedaan en de nodige telefoontjes gepleegd en hebben het voor de rest van de avond rustig aan gedaan. We hadden het end in de bek :)  Morgen naar mijn moeder en daarna de caravan opruimen, schoonmaken en weer inruimen dan zit de vakantie voor wat betreft de caravan erop. We hebben nog een week vrij en zullen nog wel leuke dingen gaan doen hoor en volgend jaar zien we weer.