Alkmaar

30 juni 2019 - Alkmaar, Nederland

We zijn weer thuis. We hadden op mijn verjaardag al het een en ander opgeruimd en op 28 juni om 8.45 uur reden we de camping af. Binnen een kwartier zaten we in België en niet zo heel veel later in Nederland en hebben bijna 2 uur over Limburg en Brabant gedaan, tsjonge jonge het schoot maar niet op. Na drieën waren we thuis, we waren het zo zat dat we even geen puf hadden om gelijk op te ruimen en hebben de caravan eigenlijk alleen maar leeggehaald, koelkast leeg en de was eruit. Daarna op de "welkom-thuis" borrel geweest bij de buren :) Morgen een nieuwe dag...

De caravan gaat voorlopig even de stalling in maar wie weet halen we er hem in het najaar er weer uit! Voor nu iedereen weer bedankt voor het volgen en de leuke reacties ;)

1. Jacqueline Bellis:
    Welkom thuis 😘
  2. Bert:
    30 juni 2019
    Tja vakantie is af en net als werken. Het schiet maar niet op.. Wij zitten voor 2 dagen in en Ditzum én daarna nog wat overnachten in NL.
  3. Christiene:
    30 juni 2019
    Lekker hoor. Zien jullie snel. Geniet nog van het mooie weer😎
  4. Tini Reus:
    30 juni 2019
    Leuk om al je reisverhalen te lezen. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wij wensen je nog vele mooie en gezonde jaren. Zo te lezen hebben jullie een mooie vakantie gehad. Wijzitten nu in Italië en vorige week in Zwitserland. Afgelopen week prachtig weer. Wij zaten op 1800 meter hoog dus niet te warm zo rond de 25 -27 graden. Hier is het boven de 30 graden. Groetjes van ons.